Contactgegevens

Kloosterplein 6
4811 GN Breda

085 – 21 07 000
info@easydesk.nl

KvK 76502112
BTW 140187054boz
Bank NL83INGB0661601382

Agendabeheer

Onze ervaren medewerkers staan uw klanten te woord, terwijl zij inloggen in uw elektronische agenda. Enkele voorbeelden van agendasystemen waar wij momenteel mee werken zijn Prosoftware, James, Intramed en Outlookagenda. Vooral voor paramedici als podotherapiepraktijken, fysiotherapeuten, psychologenpraktijken en hypnotherapiepraktijken blijkt uitbesteding van agendabeheer een oplossing. Inmiddels maken ook tandartspraktijken, mondhygiënisten en pedicures steeds vaker gebruik van deze dienst.

U en uw medewerkers hoeven nooit meer een behandeling te onderbreken. Wij beheren uw agenda en de gesprekgegevens worden voor u genoteerd. Uw klanten merken niet dat zij door een extern bureau te woord worden gestaan. EasyDesk werkt uitsluitend met vaste, zorgvuldig geselecteerde en getrainde medewerkers.

Wilt u weten wat EasyDesk voor uw bedrijf kan betekenen? Wij informeren u graag over de mogelijkheden en onze scherpe tarieven.


Wilt u meer weten?

Wilt u weten wat EasyDesk voor uw bedrijf kan betekenen? Wij informeren u graag over de mogelijkheden en onze scherpe tarieven. U kunt telefonisch of via e-mail contact met ons opnemen.

Kloosterplein 6
4811 GN Breda

085 – 21 07 000
info@easydesk.nl

KvK 76502112
BTW 140187054boz