Contactgegevens

Kloosterplein 6
4811 GN Breda

085 – 21 07 000
info@easydesk.nl

KvK 76502112
BTW 140187054boz
Bank NL83INGB0661601382

Over ons

Een belangrijk onderdeel van de diensten van EasyDesk is afsprakenbeheer, waarbij op efficiënte wijze, via een externe server afspraken worden ingepland voor onze klanten. De medewerkers van EasyDesk zijn opgeleid en ervaren. Mensen die u aan uw bedrijf kunt toevertrouwen. Alle diensten van EasyDesk kunnen op maat samengesteld worden.

Wanneer schakelt u EasyDesk in?

  • Wanneer u niet altijd de telefoon kunt beantwoorden
  • Wanneer u veel onderweg bent
  • Wanneer u tijdelijk niet gestoord wilt worden
  • Wanneer u uw agenda- of afsprakenbeheer wilt uitbesteden
  • Wanneer u een tijdelijke of vaste telefoniste nodig heeft om telefoontjes door te verbinden
  • Wanneer u ziek bent of op vakantie gaat
  • Wanneer u door een actie of campagne meer telefoontjes binnenkrijgt dan normaal
  • Wanneer u administratief en/of secretarieel werk wilt uitbesteden.

Wilt u weten wat EasyDesk voor uw bedrijf kan betekenen? Wij informeren u graag over de mogelijkheden en onze scherpe tarieven.


Wilt u meer weten?

Wilt u weten wat EasyDesk voor uw bedrijf kan betekenen? Wij informeren u graag over de mogelijkheden en onze scherpe tarieven. U kunt telefonisch of via e-mail contact met ons opnemen.

Kloosterplein 6
4811 GN Breda

085 – 21 07 000
info@easydesk.nl

KvK 76502112
BTW 140187054boz