Telefoondiensten
Bent u niet in de gelegenheid uw telefoon persoonlijk te beantwoorden of hebt u geen telefoniste in dienst.Wij nemen deze taak op professionele wijze met onze telefoondiensten graag van u over. Afspraken worden ingepland en vragen worden beantwoord. Onze medewerkers kunnen desgewenst telefoontjes doorverbinden naar uw bedrijf. Waarbij er al dan niet een voorselectie wordt gemaakt om bijvoorbeeld telemarketing tegen te gaan.
Voor klanten waarbij we persoonsgegevens delen maken we gebruik van een verwerkers overeenkomst.
Inlogsysteem met persoonlijk code
Alle gegevens van het telefoongesprek worden direct ingevoerd in het EasyDesk inlogsysteem waarvoor u een code ontvangt. U kunt dus op ieder moment van de dag uw ‘gemiste’ gesprekken inzien. Onze medewerkers kunnen de inhoud van de gesprekken noteren, online agenda’s beheren, abonnementenadministraties voeren en doorverbinden. Per e-mail of sms kunnen wij gegevens direct aan u doorsturen. Met EasyDesk wordt uw telefoon dus altijd opgenomen. Waar u ook bent en wat u ook doet.
Verschillende abonnementen
Omdat niet ieder bedrijf hetzelfde is, biedt EasyDesk verschillende abonnementen in antwoordservices. De wijze van beantwoorden en de taken die onze medewerkers krijgen wanneer ze uw telefoon beantwoorden, bepaalt u zelf. De identiteit van uw bedrijf wordt bij ons dus voortgezet. Uw klanten weten niet dat zij spreken met een externe telefoniste. Hierdoor behoudt u de professionele uitstraling die u wenst en loopt u geen nieuwe of bestaande klanten mis.
Wilt u weten wat EasyDesk voor uw bedrijf kan betekenen? Wij informeren u graag over de mogelijkheden en onze scherpe tarieven.